mężczyzna produkty - buty
Wróc do pozostałych produktów
spidi kolekcja miasto
S42 XP7-R

S42 XP7-R

Najlepsza technologia XPD do wyścigów na najwyższym poziomie. Certyfikacja CE EN 13634/02: 2 poziom odporności na przetarcie oraz 2 poziom odporności na przecięcie.

Pełny opis produktu

Cena 1459 zł

Opis produktu

Najlepsza technologia XPD do wyścigów na najwyższym poziomie. Certyfikacja CE EN 13634/02: 2 poziom odporności na przetarcie oraz 2 poziom odporności na przecięcie.

  • Materiał zewnętrzny - Lorica.
  • Elementy z poliuretanu o strukturze amortyzującej na kostce, łydce, pięcie oraz tylnej płetwie aerodynamicznej.
  • Wstawki z żywicy acetalowej na wewnętrznej stronie i na goleni.
  • Gumowe wykończenie wokół goleni zapobiegające przesunięciu się buta względem kombinezonu.
  • Dwustronny system otwierania.
  • Podwójny system zapinania mikrometrycznego na rzepy.
  • Perforowana Lorica i siatka nad okolicą piety i na goleni.
  • Stalowy slider.
  • Wkładka Air Tech w połączeniu z wewnętrznym materiałem mesh’owym zwiększa odprowadzenie wilgoci.
  • Odporna na zgniecenie i przebicie wewnętrzna nylonowa podeszwa.
  • Zaokrąglona, antypoślizgowa, sportowa podeszwa z wulkanizowanej gumy.
  • Diagonalny kształt podeszwy zapewnia idealne ustawienie stóp na podnóżkach motocykla.
  • AGS2 (Ankle guard device) – lekki biomechaniczny protektor ograniczający skręcenie stawu skokowego.
  • Znakomity komfort zapewniony przez miękki i szeroki profil wyściółki.

 

Po latach badań, powstały nowe XP7-R: buty które łączą ochronę i komfort dla osiągania najlepszych wyników.

Znakomite własności ochronne butów XP7-R (w pełni certyfikowane) są wynikiem różnych rozwiązań. Poczynając od sytemu AGS2, przez ergonomiczną konstrukcję dopasowującą się do kształtu stopy, po w pełni zintegrowaną wewnętrzną kompozytową podeszwę. Zastosowanie polimerów różnej gęstości pozwala ochronić obszar piszczeli oraz obszary boczne. Specjalne zabezpieczenie z żywicy acetalowej o wysokiej pochłanialności energii uderzenia i ciepła, odporności na ściskanie i niskim współczynniku tarcia chroni zamek butów przed wysoką temperaturą od strony silnika. Kolejną innowacją jest ukształtowana nakładka pomiędzy czubem buta a wzmocnieniem do obsługi dźwigni zmiany biegów, która dzięki swojej specyficznej jednoelementowej konstrukcji zapobiega zgnieceniu buta pod ciężarem motocykla.

Test butów XP7-R na portalu Ścigacz.pl:

http://www.scigacz.pl/Buty,XPD,XP7-R,naszym,zdaniem,21113.html